ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ایلیا عشق مامان وبابا

برگشت ایلیا به خانه

1390/10/16 14:57
نویسنده : مامان زهره
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امروز هم من وشما تو خونه تنهاییم.

امروز دقیقا 2 هفته است که ما از شمال اومدیم خونمون. زمانی که رفتیم تو تو دلم بودی و وقتی که برگشتیم 2 ماه و 10 روزت بود.

روز 9 بند نافت افتاد و روز 10 قبل از حمام کردنت حلقه ات. اما خوب اقا پسر گل ما روز 11 سرما خوردی چون مامان سرما داشت و شما هم از من گرفتی. من و مادرجون خیلی ازت مراقبت کردیم تا زودی خوب  بشی اخه خیلی کوچولو بودی و پیش هر دکتری هم می بردیمت میگفت فقط قطره بینی هیچی نمیتونم بدم.

تا اینکه 45 روزت بود رفتیم پیش دکتر اسماعیلی اونم گفت تو هیچیت نیست .

تازه داشتی پسر خوبی میشدی یعنی شبها کمتر گریه میکردی که نوبت واکسن 2 ماهگیت شد و شما تو اون روز بنفش ترین جیغهاتو زدی. خیلی دردت اومد اما امان از بعدازظهر اون روز یک دفعه جیغ زدی و شروع کردی به گریه کردن من و مادرجون ها کاری میکردیم اروم نمیشدی تا بعد از نیم ساعت خودت خسته شدی و خوابیدی.

تا روز بعدش که اقا تب کردی و من همش نگرانت بودم اما پسر قوی من زودی خوب شد.

بیچاره مادرجون و پدر جونت خیلی خسته شدن هر چند روزی که میخواستیم بیاییم اصلا راضی نبودن و مادرجون همش گریه می کردد اخه به تو فسقلی عادت کرد و همه خیلی دوست دارن.

اما چون بابایی تنها بود ما باید دیگه میومدیم. خوب من باید برم چون شما بیدار شدی و داری منو با گریه هات صدا میکنی.

می بوسمت خوشگل پسر من.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

همچی برای مادران و کودکان
16 دی 90 14:59
با سلام روز بخیر وبلاک آموزشی برای مادران و سرگرمی برای کودکان با مطالبی جذاب مفید و خوندنی منتظر حضور شماست
هلا
16 دی 90 15:44
آخی چه حیف که ایلیا جون از مامان بزرگش دوره
فاطمه
16 دی 90 20:58
سلام مامانی جون قدم نورسیده مبارک عزیزم ای جونم چقد نازه این اقا پسمل نانازی لینک شدی خاله جونی منتظرتم
مامان ایلیا
17 دی 90 12:42
سلام قدم نورسیده مبارک. تو گوگل داشتم میچرخیدم دیدم هم نامه پسرم 1کی دیگه هم هست اومدم ببینم این اقا پسر چندوقتشه دیدم 3ماه از ایلیای من کوچیک تره.انشاا... زیر سایه ی پدرو مادر بزرگ شه
ilijoon
21 فروردین 91 20:10
سلام ايلي جون چرا به ديدنم نيومدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر عكس هاي جديدت هستم دوستت دارم
نگین مامان رادین
1 اردیبهشت 91 12:59
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php