ایلیاایلیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ایلیا عشق مامان وبابا

از بدو تولد

1390/10/10 18:08
نویسنده : مامان زهره
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای من ، در تاریخ 21 مهر 1390 در بیمارستان شفا ساری ساعت 2.30 بعد از ظهر پا به عرصه وجود گذاشتی.

بعد از اینکه 9 ماه تو دل مامانت بودی دیگه دیدی جات تنگه خواستی زودی بپری بیرون هر چند مامانی اصلادوست نداشت چون وقتی توی دلم بودی فقط فقط مال من بودی .اما خوب من وبابات دوست داشتیم ببینیم تو شبیه کی هستی من یا اون؟

وقتی برای اولین بار تو را گذاشتن تو بغلم با اینکه خیلی درد داشتم اماهمه دردامو فراموش کردم بغلت کردم و خدا را شکر کردم که تو خوشگل را به من داد تا از این به بعد بشی همدم همه تنهایی هام .

اندازه همه دنیا دوست دارم عشق منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرضیه
10 دی 90 18:39
سلام ... ماشالا چه پسره خوشگلی داره ایشالا خدا برای شما و باباش نگهش داره خاله مرضیه میبوسدش نی نی ما هم ایشالا اول فروردین میادش تا ببینیم چقدر خوشگله
مامان ایلیا
10 دی 90 19:08
سلام به به چه نی نی خوشگلیه هزار ماشالا قدمش پربرکت ومبارک باشه لینکت کردم چون عاشق ایلیام
مامان هوراد
14 دی 90 15:09
سلام دوست من این روزهاجشنواره وب ایران در حال برگزاری است اگر شما از سرویس نی نی وبلاگ راضی هستید به آدرس زیر بروید و در گروه سرویس دهنده وبلاگ به نی نی وبلاگ رای بدهید http://directory.iranwebfestival.com/website/niniweblog.com
مریم -----------♥
14 دی 90 15:27
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وبم:http://nanaznanaz.niniweblog.com
ilijoon
21 فروردین 91 6:55
سلام همشهري اگه دوست داشتي به من سر بزن تا دوست هاي خوبي براي هم باشيم دوستتون دارم ايليا جون بزرگ مرد كوچك ilijoon.niniweblog.com
سمیرا بذر افشان
27 فروردین 91 11:45
سلام خسته نباشین امیدوارم موفق باشین و بتونین پسرتونا خوب تربیت کنین تامثل بعضی از این پسرا... نشه